Екип за подкрепа на личностното развитие на учениците
В Американския колеж считаме благополучието на нашите ученици за приоритет. Нашият екип за подкрепа на личностното развитие на учениците предоставя консултации и програми в подкрепа на социално-емоционалното развитие и психичното здраве на нашите ученици. Нашият специализиран екип се състои от висококвалифицирани професионалисти, сред които психолози и педагогически съветници с опит в социално-емоциалното консултиране. Този екип предлага набор от услуги, съобразени със спецификите на развитието на юноши и млади хора, включително конфиденциално индивидуално консултиране, групово консултиране, групи за академична подкрепа, здравни курсове и дори подкрепа и менторство за клубове и събития.
Този екип има за задача да подкрепя нашите ученици да се справят с предизвикателствата в своя академичен и личен път и да се развиват като личности. Работата на екипа включва непосредствена работа с преподаватели и със семейства. Този тип сътрудничество спомага за създаване на една силна система за подкрепа и насърчава комуникацията. Ако имате въпроси или търсите подкрепа, моля, не се колебайте да се свържете с екипа на: studentsupport@acsbg.org.
Д-р Деница Каприева
-
Доктор по културна и диференциална психология
-
Магистър по клинична и консултативна психология
-
Бакалавър по психология
-
Софийски университет „Св. Климент Охридски“
Нанди Бланчард
-
Магистър по консултиране, с фокус върху училищно консултиране
-
Университет на Ню Джърси, САЩ
-
Професионална квалификация: сертифициаран училищен съветник
-
Национален съвет на сертифицираните съветници
-
Магистър по психология (с отличие)
-
Университет на Единбург, Шотландия
Йелена Остоич
-
Магистър по детска, юношеска и училищна психология (оценка и консултиране)
-
Бакалавъпр по писхология
-
Софийски университет "Св. Климент Охридски"
-
Професионална квалификация: Интегративна психотерапия; Сексология
-
Медицински университет - Пловдив, България
-
Професионална квалификация: Арт терапия
-
Нов български университет, София, България
